Pengikut Setia~

Thursday 22 August 2013

Keep Calm And It's OK Baby Girl

"Saya sayang awak, tapi saya lebih percayakan kata-kata kawan saya. Saya pernah dipermainkan oleh seorang lelaki. Dan disebabkan itu saya berhenti dari mempercayai lelaki." - Awak, 2013

"Perasaan rabak. Hati kecewa. Syaitan menguasai diri.
Tapi, bila pertama kali aku berjumpa kau, gembiranya hati aku bila mendengar suara kau secara realiti.
Jantung aku terus berdegup kencang. Kau meminta maaf.
Sifat marah aku dah hilang bila pertama kali lihat wajah kau.
Bila mendengar suara kau, hati aku sudah cair.
Bila lihat kau menangis, hati aku lembut seperti kapas." Monolog hati Ayie.



Semua manusia mahukan kebahagiaan, kegembiraan.
Semua manusia mahu rasa manisnya cinta dan perasaan.
Tapi kita jangan lupa yang hidup ini berpasangan,
Setiap yang manis itu akan ada juga pahit dalam perhubungan.
Setiap yang indah itu kadang-kala terselit secebis kesedihan.

No comments:

Post a Comment

√ Verified Official Sky Lover © THIS DAYS Official Blogger