Pengikut Setia~

Thursday 3 May 2012

Diari Hati Alam Maya.

Kalau kau tahu apa yang ada dalam hati ini aku percaya kau takkan mahu tahu lagi kelak,
Kerana setiap patah kata yang tersingkap akan buatkan kau menangis teresak,
Tapi tak mengapa.

Kisah ini adalah kisah tentang aku yang masih berdiri di sini,
Kelihatan tegak namun sebenarnya goyah tak tetap kaki,
Tapi tak mengapa.

Mereka kata aku seumpama burung yang bebas terbang bahagia, gembira ketawa,
Mungkinkah mereka buta kerna mereka tak nampak, tak merasa seperti aku,
Tapi tak mengapa.

Maya menjadi saksi luahan hati,
Maya menjadi bukti penulisan ini,
Maya menjadi teman saat aku menyendiri,
Maya menjadi tempat aku bina dunia sendiri.

Tapi tak mengapa. Kerana aku
#Hero.



I hope that you may always have an angel by your side.

Pesanan buat hati: Tolong kuat kali ini. Senyum.

No comments:

Post a Comment

√ Verified Official Sky Lover © THIS DAYS Official Blogger