Pengikut Setia~

Thursday 24 May 2012

Buat Si Dia...

Awak, ingat lagi tentang saya? Ya, saya yang awak cari waktu hati awak pecah dan awak minta saya cantumkan kembali, ingat?
Apa khabar awak? Bagaimana hati awak yang saya cantumkan dulu, adakah masih utuh seperti mula-mula dulu? Ataupun dah mulai retak?
Tak, saya tak pernah pinta hati merah awak tu retak balik. Sebab saat hati awak itu retak, empangan airmata awak mulai pecah. Saya tak suka...





Saya pernah mimpikan senyuman awak, dan terus berharap agar awak bahagia.
Kalau senyuman awak buat saya, sila halakan ke saya senyuman awak.
Dan kalau bukan, saya akan anggap ini semua mimpi saya. ='(




#Semalam semasa berjalan dalam hujan, saya teringatkan awak..

No comments:

Post a Comment

√ Verified Official Sky Lover © THIS DAYS Official Blogger