Pengikut Setia~

Wednesday 10 October 2012

Bagaimana Untuk Patahkan Hati Seseorang ?

Sebenarnya ini ialah satu tajuk lagu yang dinyanyikan oleh Broke Davis.
 I was browsing the web and I found this song. I like it. But I'm not asked you to listen to the song. Cuma tajuk lagu itu yang memberikan satu perasaan yang pelik. 

Bagaimana hendak patahkan hati seseorang?

Sejujurnya, saya tidak tahu. Tetapi saya telah patahkan hati seseorang. Okay tidak seseorang, Hati 3-4 orang yang mungkin. Saya tidak kira, atau mungkin saya tidak mengira.

Tapi itu dulu. Aku dah penat, dah henti ATAU Lebih Tepat lagi aku sudah Insaf. Aku Bukan teman Sempurna, bukan seperti Budak Setan yang menjadi Pencinta Agung.
Aku cuma Seorang insan biasa yang penat dengan kerenah Dunia.

Jangan tanya saya bagaimana untuk mematahkan hati seseorang. Apa yang saya tahu hanya bagaimana untuk membunuh seseorang dengan kata-kata, itu aku Sebenar tahu.


Kadang-kadang gua kagum dgn manusia yang mampu keep their misery and sadness deeply in their heart. How strong they are! :)


1 comment:

  1. they strong bcause they have faith that Allah always with them. :)

    ReplyDelete

√ Verified Official Sky Lover © THIS DAYS Official Blogger