Pengikut Setia~

Friday 22 February 2013

Cinta Beruang Dan Panda

Muka Buku ialah tempat perkenalan BERUANG dan PANDA. Kenal melalui komen dan chatting dan ber-SMS bersama. 

 Bermula sebagai kawan. Makin lama hati kian berbunga-bunga. Cinta mula dilafazkan. Ikrar janji setia disebutkan. " SAYA SAYANG AWAK. JANGAN TINGGALKAN SAYA".

 Gembira mereka bersama. Bermanja mereka bersama. Ketawa mereka bersama. Kesedihan mereka tentang bersama. Semua ini berlaku disebabkan perasaan "SAYANG".

Beruang dan Panda berjanji akan menjadi kekasih terhebat. Mereka saling memahami antara satu sama lain. Bagi mereka memahami satu sama lain itu adalah elemen yang penting dalam sebuah perhubungan.

Dalam banyak-banyak hati yang saya pernah lihat, tiada satu pun yang semerah hatimu. Dalam banyak-banyak wajah yang pergi, kau yang kekal.



Boy : Saya tetap akan sayang awak walaupun suatu hari nanti kita akan berpisah dan saya akan tetap doakan awak, kebahagiaan awak dan orang yang bakal awak sayang nanti.

Girl : Saya sayang awak. :)





Mari aku hiasi masa senggangmu dengan memori indah antara kita.

No comments:

Post a Comment

√ Verified Official Sky Lover © THIS DAYS Official Blogger